Računalnik raje poslan na računalniški servis, kot bi ga dala prijatelju na pregled
Prijateljica se pritožuje, da ji zadnje čase zelo nagaja računalnik. Misli, da je preveč napolnjen, ker ji zelo počasi dela, kljub temi, da ima dovolj močan internet. Dostikrat ji kar zamrzne ekran. Želi ga odnesti na računalniški servis, če ga je možno kako popravit, preden se odloči za nakup novega.
Mislila je vprašat še prijatelja za pomoč, potem pa se je odločila, da bo bolje, če se obrne kar na računalniški servis, saj bo tako najbolj prihranila na času, ker se ji mudi, pa še garancijo ji lahko nudijo, če se bodo odločili za popravilo. Slišala je, da lahko tudi samo pokliče in , da je možno kontaktirati tudi na daljavo. Ni vedela kateri računalniški servis naj izbere, da bo bila zadovoljna. Svetovala sem ji, naj prebere mnenja drugih strank in pogleda kateri se bo prej odzval. Lahko je pomoč pri odločitvi tudi ta, če dajo garancijo na popravilo. Vesela je bila mojega mnenja in odšla domov preverit nekaj servisov. Končno je enega izbrala. Svetovali so ji naj pošlje računalnik na njihov naslov. Naredila je kot so ji svetovali. Odšla je na pošto in poslala zelo dobro zaščiten in zavit računalnik. Kmalu so jo poklicali in povedali katere napake ima računalnik, koliko bi stalo popravilo in katere dele bi menjali. Če se strinja. To bi bila optimalna rešitev, lahko pa skrajšajo postopek in odpravijo eno malenkost, ki trenutno nagaja, vendar bo potrebno spet kmalu ponovno popravljati računalnik. Ko je premislila o ceni popravila in o omenjeni garanciji, se je odločila, da naredijo vse kar je potrebno.
Kmalu po nekaj dnevih je prejela obvestilo, da jo čaka pošiljka na pošti. Odpravila se je na pošto, saj je vedela, da je ta pošiljka njen računalnik. In res je bilo tako. Dobila je popravljen in prečiščen računalnik in zraven dokumentacije še garancijski list. Ko ga je oprla in poiskala nekaj dokumentov, je takoj vedela, da je odločno popravljen. Zelo je bila zadovoljna in tudi sama podala mnenje za računalniški servis, ki ga je izbrala.